Ден в Хака

Вчера имах възможността да се разходя из още един Испанки град или градче, защото мястото е наистина малко. Възможността дойде малко покрай учебният план. Фактически имаме задание по единият курс да създадем архитектурна инсталация на терен намиращ се в един от кварталите на Хака.
Не очаквах, че толкова скоро ще посетим мястото и като цяло до сега в България не са ни организирали такъв тип екскурзии с учебна цел, така че беше ден за доста първи преживявания.

Много ми хареса факта, че първо се изкачихме на едно от високите нива в Хака, който е планински град и зимата функционира, като ски курорт. Получихме шанса да видим града отгоре и точно там ни сподлелиха, че сме на 32 километра от Франция. Даже още по-забавно, едната странична пътека на мястото, където спряхме била път точно към Франция.
След това поехме към старата част на града, тъй като нашият терен има пряка връзка с нея. Общо взето хем се разходихме, като туристи, хем получихме ценна информация за нататъшната ни работа по задачата.
Ето на това кръстовище пресякохме и погледа ми веднага се спря на красивата сграда с този миньон на един от етажите ;дд
Като цяло запомних Хака с празните улички и спокойствието. Още при разходките ми чрез Google Earth ми направи впечатление, че града е някак празен. Според историите, които нашият асистент ни разказа, тук хората били по-активни през почивните дни, което искам да ви кажа е типична черта и на Сарагоса. Бъдещ пост за Сарагоза планирам също. Просто до сега всеки път взема ли с мен фотоапарата започва да вали или е мрачно. Съдба!
От към архитектурна гледна точка, искам да ви кажа, че се нагледах на много красоти и в самите квартали ми направиха впечатление множеството редови къщи. Сякаш това е стила на градчето.
Преди да се запътим към терена, който е скучен и не съм включила в поста снимки от там. Обаче след малко ще дойде ред и на уловената гледка, като погледне човек нагоре от него, която е доста внушителна.. Но идва ред на малко снимки с храна. Всъщност ние пихме чай :)
Заснех тапите, които привлякоха моят поглед, Най-вече тези с аспержите. Ама така ми е втръснало от тапи, че не ги опитах. Вечерта преди пътуването имахме вечер на тапите и се наситихме много на този тип мезе/разядка :)
Ето я и гледката от мястото, за което споменах.
После продължихме към катедралата им, но тя не бе нещо забележително за снимка, затова съм пропуснала да ви покажа и нея. Тъй като градчето е разположено на... има доста наклони, като цяло. Почти след всеки завой се разкриваха гледки, като тази.

Обратно по уличките. Вече бяхме много изморени и седнахме да хапнем в едно от заведенията. Аз си поръчах хамбургер с картовки и яйце. Бяха доста солени за моя вкус и хамбургера в този случай бе само месото ;д
В инстаграм публикувах тази снимка изрязана. Колкото и хубави гледки да забелязвах, докато се въоръжа с фотоапарата и групата вече вървеше напред и ми разваляше изгледите. Но какво да се прави.
Това тук е гледката от единият парк. Страхотна! Виждат се Пиренеите.

Последният ни преход минаваше покрай единият звездовиден парк, но там вече започна да вали, затова ние се отправихме към автобуса и обратно вкъщи :)

Надявам се поста да ви е харесал. нещо малко по-различно е, но по спомен и тези публикации си имат публика!